nuffnang

Wednesday, January 8, 2014

Day 23 - A letter to myself in 30 years

Dear Emy,

sekarang ni umur dah 69 tahun. Errk..tak terasa dah tua benar dah. Saya rasa gembira dan syukur kerana Tuhan menganugerahkan saya umur yang panjang serta badan yang sihat. Saya amat bersyukur kerana mengenali Shaklee 30 tahun yang lalu. Shaklee telah membawa rahmat dalam hidup saya..kerana pemgambilan supplement Shaklee yang berterusan..dengan izin Tuhan..saya masih berasa sihat sehingga sekarang. Selain itu juga, Shaklee telah mengubah kehidupan kewangan saya.. Sebagai penjawat awam, saya telah memilih untuk berpencen pada umur 60 tahun.. Syukur, kerana Shaklee..saya tak perlu bekerja sehingga berumur 60 tahun.. Oleh kerana keadaan kewangan yang saya boleh katakan kukuh..saya telah memilih untuk bersara awal... Lima tahun tahun saya bersama Shaklee..saya mengambil untuk menjadi surirumah sepenuh masa atau WAHM. Jadi saya fokuskan masa saya untuk bersama anak-anak dan kedai online saya.. Tidak perlu menghadapi karenah Kementerian Pendidikan yang terlalu kerap berubah tanpa mengira kesesuaian keadaan di setiap sekolah..yang mana cabaran guru masa sekarang bukan lagi mengajar di kelas..tetapi terlalu banyak tugasan sampingan yang lain.
Dengan kesempatan ini..saya berterimakasih pada diri sendiri kerana sanggup keluar dari zon selesa...terima kasih kepada rakan-rakan bisnes saya..Khadijah, Azrin, Najihah, Mai, Buk CT dan lain-lain lagi kerana memperkenalkan Shaklee kepada saya.

yang Ikhlas,
Emy

No comments:

Post a Comment