nuffnang

Friday, August 1, 2014

Pengedar Shaklee Sri Aman : Imbas kembali setahun bersama Shaklee

Pejam celik pejam celik, bulan Ogos pula menjelma. Saya sudah pun mulai merindui bulan Julai.  Bagi saya bulan Julai sangat istimewa bagi saya.. Ada beberapa sebab saya anggap bulan Julai sangat istimewa bagi saya.

1. Hari jadi suami saya dan satu-satunya adik lelaki saya berkongsi tarikh yang sama.

2. Harijadi adik bongsu dan emak  saya tercinta jatuh pada bulan July.

3. Dan, pada bulan July saya telah mendaftar sebagai ahli seumur hidup dengan Shaklee. Sejak itu hidup saya berubah.

Pada awal nya saya mendaftar untuk kegunaan saya sendiri sahaja. Saya berpendapat yang saya tak pandai nak buat bisnes. Jadi..saya hanya mendaftar sahaja..tanpa membeli barang. Tetapi, bila masuk bulan kedua..saya dah mula merasa bonus..walaupun tak banyak..hanya RM28 sahaja, tapi cukup untuk saya berasa puas. Bulan seterusnya saya dapat RM700 lebih.
Ok, saya tak mahu lagi menoleh ke belakang. Saya berazam untuk dapatkan 4 angka bonus bagi bulan seterusnya.  Dan,  saya berjaya.

Sejak itu saya bertekad untuk mengubah hidup saya dengan Shaklee. Saya tahu..kehidupan berbisnes ini ada pasang surut nya. Tetapi saya terfikir..jika saya dapat bertahan selama 15 tahun dengan kerja hakiki saya sekarang dengan gaji sekarang ni RM4k..apa salah nya saya bertahan untuk 4 atau 5 tahun untuk pendapatan yang 10 kali ganda besar dari gaji sedia ada saya. Saya fikir tak mustahil, kerana dalam 4 bulan saya dapat capai bonus 4 angka.

Saya sudah bersedia untuk memulakan langkah saya bersama Shaklee. Jika anda ingin bersama saya..sangat dialu-alukan. Pembayaran pendaftaran ahli hanyalah RM65..postage member kit ke Sarawak dan Sabah adalah RM20 dan ke Semenanjung pula adalah RM10. Begitu kecil modal yang Shaklee perlukan.



Anda juga boleh menghubungi saya melalui
FB : Emy Lea
Sms / wassap : 0194675097

No comments:

Post a Comment