nuffnang

Tuesday, April 7, 2015

Kelebihan Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee.

Sedar tak sedar dah dekat 2 tahun saya melibatkan diri jual Shaklee ni. Dan hari ni tadi saya tergerak hati untuk mengira semua jumlah bonus yang Shaklee dah bayar saya untuk sepanjang tahun 2014. Hasilnya, sungguh saya tak duga bahawa banyak sudah yang Shaklee bagi saya selain daripada kesihatan yang lebih baik. Walaupun hakikatnya angka itu sangat jauh kecil berbanding otai-otai Shaklee yang lain, saya berasa sangat bersyukur. Siapa yang nak bagi free Rm17k setahun tu tanpa kena cukai dikemudian hari kan..? Jadi, kalau saya boleh dapat RM17k setahun...anda pun boleh juga. Dan, jangan hairan jika anda mendapat lebih banyak daripada saya.
bonus setahun
Jika anda berminat untuk menjadi sebahagian daripada keluarga besar Shaklee..luangkan masa seminit untuk mengetahui keistimewaan seorang Shaklee Independent Distributor (SID)
KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE
🐞Dapat membeli barangan Shaklee dengan potongan harga antara 15-20%.
🐞Dapat membeli sendiri secara online di web khas untuk pengedar Shaklee.
🐞Sekiranya pembelian mencapai had uv (point) minima sekurang-kurangnya 150 uv bersamaan +- RM450 dalam bulan yang sama, anda layak menerima bonus sebanyak 5%. Peratus bonus akan meningkat mengikut jumlah uv @ belian yang dibuat walaupun membeli hanya untuk makan sendiri sahaja.
🐞Pemberian bonus sekiranya ada akan dimasukkan ke akaun anda selewat-lewatnya 15hb setiap bulan.
🐞Sekiranya anda mendaftar keahlian dengan saya, anda akan dimasukkan ke dalam support group yg mempunyai pelbagai info, tak kira sama ada anda ingin makan sendiri sahaja @ untuk serius berbisnes.
🐞Sekiranya anda terfikir untuk menjana pendapatan dengan Shaklee, anda akan diberi tunjuk ajar untuk berjaya, yang penting ada semangat dan keinginan.
🐞Keahlian Shaklee adalah untuk seumur hidup. Tetapi sekiranya dalam tempoh setahun setengah hingga ke dua tahun anda tidak pernah membuat apa2 pembelian, keahlian anda mungkin akan ditamatkan.
🐞Yuran keahlian adalah RM79 utk semenanjung dan RM90.10 untuk Sabah Sarawak
🐞Sekiranya pembelian kali pertama anda mencapai minima 200uv bersamaan lebih kurang RM650, anda layak mendapat KEAHLIAN PERCUMA seumur hidup dan terus layak mendapat bonus pertama sebanyak 5%.
🐞Sekiranya anda berminat dan mula serius untuk berbisnes, anda juga mempunyai peluang untuk mendapat bonus-bonus lain lagi seperti cash insentif, bonus kereta, bonus melancong di dalam dan luar negara dan lain-lain lagi.
🐞Terdapat pelbagai lagi kelebihan dengan menyertai Shaklee..sertailah hari ini.


Sekiranya anda berminat untuk mendaftar keahlian Shaklee, sila berikan maklumat berikut;
🐝Nama penuh dan no ic anda dan pasangan (jika ada).
🐝Alamat surat menyurat dan no hp.
🐝Alamat emel.
🐝No akaun bank anda.
Terima kasih atas minat dan perhatian anda

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya :
Pengedar Shaklee Sri  Aman
 FB Personal: Emy Lea
♥ http://www.emyhealthandbeautyshop.blogspot.com
 FB Page:Healthy Eden
 Email : evanona75@yahoo.com
 Call/SMS/WhatsApp :019-4675097
 COD Area: Sri Aman/Lubok Antu

No comments:

Post a Comment