nuffnang

Thursday, October 8, 2015

Koleksi Testimoni Vivix





Salah satu sebab saya sangat suka Vivix kerana ianya selalu memberikan saya satu perasaan sentimental value dengan kisah-kisah magic penggunanya.

Koleksi Testimoni Vivix
***********************
1. Tinie Badri: Suami saya ambik Vivix lepas didiagnose Penapis Buah Pinggang Bocor(Nephrotic Syndrom) pada Oktober 2014. Selepas sebulan konsisten minum Vivix, bacaan protein turun sedikit. Selepas 3bulan bacaan dah negatif. Dan doktor pakar Nefro pun dah stop semua ubat dan appointmen. Alhamdulillah. Ada seorang kawan suaminya  2 tahun bergantung ubat doktor Nephrotic nya masih lagi ada protein dan simptom2 dan tiada perubahan. Selepas saya cadangkan Vivix, alhamdulillah sihat dah dia.Vivix memang terbaik!!

2. Hafza Aein : Suami sy stroke pendarahan..dan ada mslh injap jntung..lepas 6bulan sy bg vivix..bulan 1 2015..sy bwk dia g IJN..alhamdulillah..jantung dia tak bengkak...dan yang paling best bg sy...percakapan sudah mula menampakkan positif...sbb doktor bgtahu..sel2 otak dia dh mati...

Terbaik lah VIVIX nie..

3. Hendrawati Arifin : Saya ada kastemer yg pernah mngalami patah tulang belakang disebab terjatuh di bilik mndi.puasa tahun lalu. Dan saya orderkan vivix ostematrix zink dan garlic
Sebab mcik tue mmg ada DM dan highblood. Alhamdulillah masa hari  raya macik tue dah boleh bgun dan buat kerja seminggu lebih di ward boleh balik.

Makcik tu sendiri bagitahu syukur ada vivix sangat2 mmbntu kalu tdk mesti raya di ward.

4. Saya Lindai : Mak makan ni rasa cergas. Mak umur 72tahun. Pengguna Shaklee sejak umur dia 30an (order dgn bos dia dari US). Waktu mak gi Scotland last year, suhu mmg sangat sejuk tp mak kekal energetic main snow. Ramai tegur mak lebih muda dari umur sebenar.

2 Bulan lepas, mak rasa lesu sangat2. Sampai merasa la naik ambulan dgn mak. Mak perasan, 2 minggu dia skip vivix so sambung balik makan lepas keluar hospital.

Alhamdulillah, mak memang tak nak skip vivix dah, tambahan mak ada masalah usus melekat, vivix bantu dari segi pembuangan juga.

6. Saya Lindai : Customer saya merangkap bff, seorang surgeon. Dia makan vivix, husband kata nampak lain. Paling penting, dia stay energetic bila nak attend long surgery (lebih 10 jam berdiri).

Dia juga amik vit c dan vit e, kulit cantik dan tak kusam. Yang penting, dia konsisten makan selama 5 bulan.

Nasihat dia kat customer lain, jgn makan hari ni dan expect effect esok. Makan secara konsisten baru nampak kesan yang berpanjangan.

7. Saya Lindai : Customer ada sakit buah pinggang yang kritikal, pakej dgn kencing manis. Umur 20an, dah sampai tahap hilang penglihatan. Bulan lepas hati dan jantung dah kena jangkitan kuman dan doktor kata mungkin tak ada harapan.

Dia ambil vivix dan DTX, now in recovery process. Dah boleh berjalan, kalau tak hari tu mmg terbaring je. Doakan dia ya. Anak tunggal, ayah pula meninggal 3 bulan lepas. Alhamdulillah ada sepupu yang sanggup biaya dia.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Emy : 0194675097



No comments:

Post a Comment