nuffnang

Friday, May 1, 2015

Vitalea Iron Formula Percuma...Siapa Nak??!!

Vitalea atau nama asalnya Vitalize Mineral kini sudah pun menjejak usia 100 tahun. Vitalize Mineral adalah vitamin pertama yang dicipta di dunia. Malahan, nama VITAMIN itu sendiri adalah dipendekkan daripada VITALIZE MINERAL. Saya berasa amat bangga kerana menjadi salah seorang pengguna vitamin yang 'pioneer' di dunia. Tiada apa yang saya perlu risaukan dari segi kualiti nya kerana saya yakin sebagai VITAMIN PERTAMA DI DUNIA, Vitalea Iron Formula adalah vitamin terbaik buat saya.

Sempena ulangtahun ke 100 penciptaan Vitalize Mineral ini ataupun lebih dikenali sebagai Vitalea Iron Formula, Shaklee menawarkan sebotol Vitalea Iron Formula secara PERCUMA kepada setiap pendaftaran ahli baru mulai 1 Mei 2015 sehingga Oktober 2015 dengan pembelian mana-mana produk Shaklee. Apalagi...?! Jom rebutlah peluang ini untuk mendaftar sebagai ahli dan dapatkan sebotol Vitalea Iron Formula yang bernilai RM93.75 dengan percuma!!!

T & C apply.

 Untuk pendaftaran atau sebarang pertanyaan, usah malu-malu untuk hubungi saya.

http://emyhealthandbeautyshop.blogspot.com/p/berikut-adalah-senarai-harga-setiap.html

Pengedar Shaklee Sri  Aman
 FB Personal: Emy Lea
 FB Page:Healthy Eden
 Email : evanona75@yahoo.com
 Call/SMS/WhatsApp :019-4675097
 COD Area: Sri Aman/Lubok Antu

No comments:

Post a Comment