nuffnang

Sunday, May 3, 2015

Nutriferon And Collagen Shaklee Are Back On Sale!!!!

Setelah hampir setengah tahun hidup saya sunyi tanpa Nutriferon dan Collagen, pada bulan Mei ini dua produk hangat Shaklee ini kembali lagi mewarnai hidup saya (cewahhhh...). Saya percaya ramai lagi mereka di luar sana yang juga sangat-sangat merindui dua produk ini.

Kenapa ramai sangat orang meminati Nutriferon?
Nutriferon menolong meningkatkan pengeluaran interferon secara semulajadi di dalam tubuh badan kita. Interferon pula merupakan pengaktif kritikal sistem imun badan kita. Bagi saya, Nutriferon adalah penawar kepada pelbagai jenis penyakit. Ketika demam, selsema, batuk dan sakit tekak, saya akan mencari Nutriferon. Dan, selalunya saya akan sembuh dengan sendirinya tanpa memerlukan antibiotik. Boleh dikatakan Nutriferon ini bertindak sebagai antibiotik semulajadi. Dan yang paling saya suka, Nutriferon boleh dimakan oleh semua peringkat umur. Maksudnya, jika kita membeli sekotak Nutriferon tu, satu keluarga boleh makan. Perbelanjaan yang memberi manfaat kepada seisi keluarga.
Okay..saya ceritakan sedikit tentang Nutriferon ni. Nutriferon adalah hasil kajian selama lebih dari 40 tahun oleh pakar imun terkemuka dunia yang berasal dari Jepun iaitu Dr. Yasuhiko Kojima. Bayangkan, hampir seluruh hidup beliau habiskan untuk mencari satu produk yang semulajadi dan yang paling selamat untuk manusia sejagat. Tahap kesabaran beliau didalam melakukan kajian demi kajian terhadap ribuan sebatian dan lebih daripada 200 jenis herba demi menghasilkan Nutriferon adalah amat mengagumkan saya. Fakta ini telah menghapuskan sama sekali rasa was-was saya terhadap produk ini sebelum ini. Memang betul kata orang, tak kenal maka tak cinta. Bahan asas Nutriferon ini  adalah terdiri daripada campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi daripada biji labu, benih plantago, bunga bebuas Jepun dan bunga kesumba.


Collagen Powder Shaklee pula adalah dihasilkan daripada sisik ikan merah laut dalam. Sifat nya yang sangat halus menjadikan daya kebolehanserapannya amat tinggi. Collagen yang bertekstur halus merupakan antara sifat collagen yang cepat menunjukkan kesan. Dan jika amalkan secara konsisten, anda akan dapat melihat kesannya dalam masa 2 minggu!
Jika anda ingin mencuba Nutriferon dan Collagen Powder  Shaklee, boleh  hubungi say, Pn. Emy.
Pengedar Shaklee Sri  Aman
 FB Personal: Emy Lea
 FB Page:Healthy Eden
 Email : evanona75@yahoo.com
 Call/SMS/WhatsApp :019-4675097
 COD Area: Sri Aman/Lubok Antu

No comments:

Post a Comment