nuffnang

Thursday, May 8, 2014

tips memutihkan kulit

Setiap wanita mengimpikan kulit yang putih dan bebas cela. Untuk memenuhi kehendak kaum hawa ni...maka timbul lah segala macam product untuk memutihkan kulit. Perlu diingatkan bahawa tidak semua product ni selamat untuk digunakan..samada untuk dimakan atau disapu. Pastikan apa jua product yang anda pilih itu adalah selamat dan disahkan oleh KKM.

Saya pula memilih untuk memutihkan kulit bersama Shaklee. Antara product kegemaran saya adalah Collagen Powder Shaklee, ESP dan Nutriwhite Skin care set untuk kegunaan luaran. Selain untuk memutihkan kulit saya..rangkaian product ni memperbaiki kesihatan saya juga. Contoh nya..kerana ESP gastric saya dah hilang...migrain saya pun dah tiada.


                            RM1158.00

                                       RM150.00


RM298.00

Sebarang pembelian boleh hubungi saya Pn. EMY : 0194675097 
COD : SRI AMAN, SARAWAK
Salam sayang

No comments:

Post a Comment