nuffnang

Wednesday, September 10, 2014

Cabaran 21 hari : Day 1 - Keluarga Shaklee Saya

Hari ini, pangkat nenek upline saya mengadakan satu contest, Cabaran 21 hari. Maksudnya kena buat benda yang sama secara konsisten selama 21 hari. Itu adalah salah satu cara upline-upline kami membimbing kami di dalam mengembangkan lagi bisnes kami.

Sapa kata downline bekerja untuk upline.  Konsep ini tiada dalam network Shaklee. Masing-masing bekerja untuk diri sendiri. Malahan upline yang banyak menolong downline. Upline yang tolong order barang, tolong simpan stok, tolong bagi motivasi, tolong selesaikan masalah, tolong pos barang. Pendek kata, saya berada di dalam kumpulan yang betul. Upline saya tidak pernah mengabaikan saya. Paling best, upline saya bersikap positif. Bila saya mengeluh tentang anak-anak, dia akan bagi pandangan yang positif.

Walaupun kumpulan kami makin hari makin membesar, kami tetap sentiasa mengalu-alukan kehadiran orang baru.  Jika anda mencari bisnes online yang mementingkan hubungan akrab antara upline dan downline, marilah bersama kami.

Hubungi saya melalui fb Emy Lea atau sms / wassap ke 019-4675097.

No comments:

Post a Comment