nuffnang

Wednesday, February 4, 2015

Resolusi 2015

Salam sejahtera semua! Bertemu kembali kita di laman blog saya setelah lebih sebulan blog saya ni sunyi. Bukannya merajuk dan minta dipujuk, tetapi saya memerlukan masa untuk menyesuaikan diri ke kehidupan normal saya setelah percutian yang amat panjang...hehe. Hari ini saya ingin berkongsi apa yang telah saya resolusikan pada awal January ini tadi. Dan, saya rasa belum terlambat untuk saya kongsikan di sini, di awal Februari ini.

Resolusi 2015
1. Pergi church setiap ahad
2. Bagi derma not less than rm10 every mass service
3. Follow  master checklist rapat-rapat
4. Update  blog setiap hari
5. Kawal temper
6. Buat cabaran rm1 every week
7. Baca buku sebulan  sebuah buku
8. Siapkan tugasan hakiki on time
9. Effective  setiap  bulan
10. Naik rank  Coordinator by September 2015

Bagi saya, penting untuk saya menulis resolusi jika saya ingin hidup saya berubah ke arah yang lebih baik. Anda bagaimana pula?


Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya :
Pengedar Shaklee Sri  Aman
 FB Personal: Emy Lea
 FB Page:Healthy Eden
 Email : evanona75@yahoo.com
 Call/SMS/WhatsApp :019-4675097
 COD Area: Sri Aman/Lubok Antu

No comments:

Post a Comment