nuffnang

Monday, December 23, 2013

Day 16 - The Best Things To Happen To You This Week

Perkara baik yang sudah terjadi minggu ini adalah apabila anak-anak dan suami telah selamat pergi dan selamat kembali dari Kuching. Ini adalah pertama kali saya berpisah dengan suami dan anak-anak secara serentak. Mereka telah pergi melawat rumah kakak saya di Kuching dan bermalam satu malam sahaja di sana. Dalam sehari tu saya telah beberapa kali menelefon untuk memastikan semuanya okey bagi mereka tanpa saya ada di sana bersama mereka. Justeru, bila mereka selamat sampai semula di rumah petang tadi...ianya telah menjadikan hari ini merupakan hari yang yang paling best sekali buat saya. Tiada yang lebih membahagiakan saya apabila semua ahli keluarga saya berkumpul bersama-sama saya.

No comments:

Post a Comment