nuffnang

Sunday, December 8, 2013

Pengenalan Kepada Pengedar Shaklee Sri Aman

Syukur. ..kerana dengan izin Tuhan saya berhasil memulakan blog saya..walau dalam masa yang singkat dan kedaan yang simple.  Setelah saya redah (try and error) akhir nya..blog Emy Health and Beauty Shop pun wujud.. semoga Tuhan mempermudahkan lagi urusan saya dalam menghasilkan blog yang berinformasi dan memberi manfaat kepada yang membaca..

Buat permulaan..saya ingin memperkenalkan Emy Health and Beauty Shop ini adalah kedai vitamin online yang menjual pelbagai product shaklee. Product ini sesuai untuk seisi keluarga dan semua peringkat umur.

Saya adalah Pn. Emy LeaShaklee Independant Distributor. No ID 994434COD area Sri Aman
Jika anda seseorang yang mementingkan kesihatan, kecantikkan & kebahagiaan rumah tangga secara semulajadi, pastinya anda akan memilih jenama Shaklee.
Andakah anda tercari-cari:
1. Vitamin Kurus
2. Vitamin Cantik Gebus Gebas
3. Vitamin Cinta (untuk suami isteri sahaja)
4. Vitamin Ibu Hamil
5. Vitamin Penyusuan
6. Vitamin Si Manja
7. Vitamin "Total Wellness"
8. Vitamin Awet Muda
Jangan segan silu untuk hubungi saya. 
Anda boleh PM atau WA +019-4675097. Free consultation after sales."


www.shaklee.com.my

No comments:

Post a Comment