nuffnang

Monday, December 9, 2013

Day 1


Blog ini saya cuba bina dalam masa 2 hari semata-mata saya nak sahut cabaran 30 entry dalam masa 30 hari. Jadi..dengan rendah hati saya mengetengahkan blog saya ini. Masih ada banyak kekurangan dalam blog saya ini..tetapi akan saya perbaiki dari masa ke semasa.

Siapa saya

Saya adalah seorang isteri..seorang ibu kepada 4 orang anak-anak yang comel.. Bagi saya..mereka ini adalah anugerah Tuhan yang tidak ternilai. Selain itu..saya juga telah berkhidmat selama 15 tahun sebagai pekerja kerajaan. Saya berumur 38 tahun dan saya telah berkenalan dengan shaklee bulan Mei lepas. Bulan Julai saya telah mendaftar sebagai ahli dengan tujuan kegunaan peribadi.

Sebulan kemudian baru saya mengambil keputusan untuk lebih serius untuk menjual produk shaklee. Setelah saya fikir...daripada saya asyik mencarut dalam facebook..lebih baik saya berbisnes..ada juga faedahnya. Ternyata saya mengambil keputusan yang betul kerana dua bulan kemudian saya mula nampak hasilnya. Walaupun hakikatnya kehidupan saya lebih sibuk daripada biasa..saya tetap rasa enjoy melakukannya. Cerita-cerita mereka yang rank master telah menjadi pembakar semangat. Apatah lagi apabila melihat keseronokkan SID master yang pergi melancong 6 stars ke Europe..memang terbakor semangat saya ni.

 Saya bertekad tidak akan lagi menoleh ke belakang untuk mengejar impian saya sebagai seorang surirumah yang mempunyai pendapatan 6 angka.. Semoga dipermudahkan jalan bagi saya.


Ini adalah gambar semasa menyambut harijadi anak sulung saya yang ke-6.

Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee, boleh hubungi saya melalui Facebook Emy Lea atau sms / wassap ke 019-4675097. Saya sedia membantu anda.


No comments:

Post a Comment