nuffnang

Saturday, March 14, 2015

Kisah Cinta ESP : Saya Dituduh Ambil Baby Orang Lain!!!!

Sambungan Sequel kisah cinta ESP saya.

Saya dituduh ambil baby orang lain!

Selepas anak bongsu saya lahir, saya memang perasan yang kulit dia nampak lebih cerah berbanding abang dan kakak2nya. Semakin dia membesar, semakin ketara perbezaan warna kulitnya berbanding kakak2 dan abangnya.
Bulan lepas kami sekeluarga mengambil gambar family. Selepas gambar tersebut digantung di ruang tamu, anak no.2 saya bertanya pada saya, "Mama, orang salah bagi baby ka?" Saya tanya dia balik, "Baby apa?" Dia jawab balik, " Etun tu la...." (Kami panggil si Ethan tu Etunn). Saya tanya lagi, " Kenapa pula dengan Etunn?" Dia jawab pula, "Yalah, dia putih sangat, macam orang putih!" Saya terkedu sekejap dan pandang gambar family tu. Baru saya perasan yang si bongsu tu nampak lebih cerah daripada abang dan kakak2nya!
Rasa bersalah pula saya sebab tidak kenal Shaklee apabila mula pregnant pada tahun 2007 dulu. Saya memang ada minum soya semasa mengandung anak sulung, kedua dan ketiga tetapi bukan dari jenama Shaklee. Kalaulah saya minum dari awal, tak lah anak2 saya perasan warna kulit dorang tu berbeza.

Ni pula kisah Puan Nur Hidayah. Beliau telah dijangkiti oleh Chicken Pox daripada anak beliau sendiri. Bahagian muka beliau terkena agak teruk sehingga beliau berasa rendah diri. Namun begitu, beliau telah sembuh..malahan kulit beliau menjadi lebih cantik daripada sebelumnya..Salah satu produk Shaklee yang beliau amalkan adalah ESP.


Ubat Chicken Pox Dewasa Sampai Dia Jadi Miss Universe Semula from iReach HD on Vimeo.


Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya :
Pengedar Shaklee Sri  Aman
 FB Personal: Emy Lea
 FB Page:Healthy Eden
 Email : evanona75@yahoo.com
 Call/SMS/WhatsApp :019-4675097
 COD Area: Sri Aman/Lubok Antu

No comments:

Post a Comment