nuffnang

Monday, October 27, 2014

Testimoni Herbal Blend


Kulit kanak-kanak amat mudah menjadi allergik. Kesan gigitan nyamuk terutamanya boleh menyebabkan kulit kanak-kanak menjadi bengkak kemerahan. Inilah yang terjadi pada kulit anak saya yang bongsu. Kesan gigitan nyamuk pada kulitnya akan menjadi bengkak kemerahan selepas 2 ke 3 hari gigitan. Jika dibiarkan, ia boleh bertukar menjadi kudis. Saya sangat risau apabila melihat kaki anak saya yang bengkak itu, lalu saya sapukan dengan Herbal Blend Multipurpose Cream. Keesokan harinya, bengkak itu terus menyusut. Saya teruskan sapuan dan bengkak serta kemerahan itu mulai hilang dan lama kelamaan sembuh sama sekali. Jadi sekarang ini saya tahu, bila ada terdapat kesan gigitan nyamuk atau serangga yang lain, saya akan terus sapukan Herbal Blend Multipurpose Cream pada tempat gigitan. 

Herbal Blend Multipurpose Cream ini juga menjadi pilihan ibu-ibu yang lain juga. Berikut adalah testimoni pengguna Herbal Blend Multipurpose Cream.

Pengedar shaklee sri aman

Pengedar shaklee sri aman

Pengedar shaklee sri aman

Pengedar shaklee sri aman

pengedar shaklee sri aman

pengedar shaklee sri aman

pengedar shaklee sri aman

pengedar shaklee sri aman

 
Jika anda ada sebarang pertanyaan berkenaan produk, atau ingin tahu lebih lanjut lagi berkenaan keistimewaan menjadi ahli, sila hubungi :

pengedar shaklee sri aman

Jika ada sebarang pertanyaan produk Shaklee atau keahlian sila hubungi :
Pengedar Shaklee Sri  Aman
 FB Personal: Emy Lea
 FB Page: https://www.facebook.com/HealthyEden
 Email : evanona75@yahoo.com
 Call/SMS/WhatsApp :019-4675097
 COD Area: Sri Aman/Lubok Antu
 Pengeposan ke seluruh negara juga disediakan.

No comments:

Post a Comment