nuffnang

Thursday, October 2, 2014

MASKER : ESP + VIVIX + COLLAGEN POWDER SHAKLEE

Selamat kembali ke laman blog saya yang simple lagi ceria ini!!  Hari ini saya nak kongsikan tentang masker Shaklee. Okay..istimewanya produk Shaklee ini adalah kerana ianya boleh dimakan dan juga boleh disapu pada kulit badan kita.

Antara produk yang boleh disapu pada badan adalah Vitamin E, Vitamin C, Alfalfa, ESP, Collagen Powder Shaklee dan juga Vivix. Malahan, anda boleh gabungkan lebih daripada satu produk untuk membuat paste masker yang anda ingini. Dan, yang istimewa sekali, masker ini sesuai untuk semua jenis kulit.


Malam ini, saya nak kongsikan tentang membuat masker dari Vivix, Collagen Powder Shaklee dan juga ESP.

1. Tuangkan setengah sudu teh Collagen Powder Shaklee ke dalam satu bekas kering.
2. Tambah sesudu teh ESP.
3. Tuangkan sesudu teh Vivix.
4. Gaul hingga sebati.
5. Sapu rata pada muka.
6. Biarkan sehingga kering.
7. Bilas sehingga bersih dengan air suam.
8. Lapkan muka anda dengan tuala bersih.


Kulit anda akan terasa lebih tegang dan anjal daripada biasa. Jika diamalkan secara kerap dan konsisten, anda akan dapat melihat perubahan yang ketara pada muka anda.

Selamat mencuba!!!!

Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee ini, boleh hubungi saya melalui Facebook Emy Lea atau sms / wassap ke 019-4675097. Saya sedia membantu anda.

No comments:

Post a Comment