nuffnang

Wednesday, October 8, 2014

Kesan Sampingan Shaklee Yang Tidak Saya Duga

Perkenalan saya dengan seorang surirumah dari Sabah melalui Facebook kira-kira setahun yang lepas, rupa-rupanya meningalkan kesan yang mendalam terhadap diri saya. Beliau lah yang bertanggungjawab memperkenalkan produk Shaklee pada saya. Sebelum ini, saya langsung tidak pernah dengar apa itu Shaklee.

Pengedar Shaklee Sri Aman

Hamil anak ke 4 pada usia lewat 30-an, saya mengalami pelbagai masalah. Paras gula dalam badan naik dengan mendadak, kulit muka menjadi sensitif dan penuh dengan jeragat. Setiap kali pemeriksaan kesihatan, jururawat akan menasihatkan saya supaya mengawal selera makan. Sedangkan, bila kandungan makin membesar, perut pula sentiasa lapar. Jadi, memang payah untuk saya mengurangkan selera makan. Itu antara masalah yang saya hadapi ketika mengandung. 

Ketika inilah saya mula mencari di internet produk-produk supplement yang sesuai dan selamat untuk ibu hamil. Tujuan utama saya adalah untuk menurunkan paras gula di dalam badan. Saat inilah saya berkenalan dengan Shaklee. Saya Google perkataan Shaklee, berlambak info yang saya dapat. Saya layari web Shaklee itu sendiri, dan saya hairan, rupanya produk ini dah lama di pasaran tetapi inilah kali pertama saya dengar tentang produk ini. Saya pun membeli lah satu canister ESP Shaklee.
Pengedar Shaklee Sri Aman

Saya cuba mengurangkan pengambilan karbohidrat dengan bantuan ESP. ESP menjadi minuman yang wajib saya ambil setiap hari. Dan, syukur pada Tuhan, 2 bulan terakhir sebelum bersalin, paras gula dalam badan saya kembali normal. Selepas bersalin, saya meneruskan minum ESP. Dan, apabila kembali bekerja 3 bulan kemudian, rakan-rakan sekerja menegur yang kulit saya kelihatan cerah daripada biasa dan jeragat di muka pun sudah semakin pudar.  Selain itu, gastrik yang saya hidapi selama 7 tahun yang lepas pun hilang dengan sendirinya. Saya perasan saya tidak lagi berasa letih dan mengantuk di tempat kerja. Ini semua adalah kesan sampingan Shaklee yang saya tidak duga.

Pengedar Shaklee Sri Aman

Dan hari ini, saya salah seorang pengedar Shaklee yang aktif di bahagian Sri Aman, Sarawak. Siap saya ada simpan sedikit stok di rumah supaya customer saya tidak perlu menunggu lama untuk mendapatkan barang yang mereka mahu. Dan, sejak setahun yang lalu, bonus Shaklee saya tidak pernah kurang dari RM1000 sebulan. Ini juga kesan sampingn Shaklee yang saya tidak duga.

Kepada rakan-rakan pembaca yang tercari-cari produk yang selamat dimakan semasa hamil, saya syor kan anda memilih Shaklee. Kualitinya setanding dengan harganya.
Pengedar Shaklee Sri Aman

Saya juga boleh poskan untuk anda jika anda berada jauh dari Sri Aman, Sarawak. Jika anda nak cepat, saya boleh tolong pos dengan menggunakan bas.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya :
Pengedar Shaklee Sri  Aman
 FB Personal: Emy Lea
♥ http://www.emyhealthandbeautyshop.blogspot.com
 FB Page: https://www.facebook.com/HealthyEden
 Email : evanona75@yahoo.com
 Call/SMS/WhatsApp :019-4675097
 COD Area: Sri Aman/Lubok Antu

2 comments:

  1. woww! Emy..makin berseri2 nampak..congrats dear!!

    ReplyDelete
  2. perghhhhhh!!!! bertambah berat badannn dahhh berbanding sebelummm... tahniahhh ticerrr

    ReplyDelete