nuffnang

Saturday, October 18, 2014

JUST DO IT!!!!!!!

JUST DO IT!

Pengedar Shaklee Sri Aman

Itu motto saya hari ini. Just do it!!  Maksudnya saya tak mahu berfikir beratus kali... Memikirkan peluang yang ada. Selagi peluang yang ada itu betul dari segi undang-undang dan moral, teruskan saja mencuba.Keep trying...and keeping shooting!!  Peluang yang datang itu mungkin hanya sekali. Makin lama kita berfikir, makin lama kita berlengah. Semakin lama kita berlengah, semakin jauh pula orang lain tinggalkan kita.

Soal macamana nak buat itu boleh difikirkan kemudian. Yang penting bila kita sanggup nak buat sesuatu, cara macamana nak buat tu akan datang kemudian dengan sendirinya. Jangan fikir lama sangat, redah jerrr...!

Just do it!!! Bukan sebab saya peminat kasut NIKE, tetapi saya suka dengan ianya simple dan maksud motto itu sendiri.

Saya tiada latarbelakang bisnes. Apa yang saya buat untuk hidup selama inipun sangat jauh dari dunia bisnes. Tetapi, apabila saya mendapat peluang untuk berbisnes dengan modal yang sangat rendah, saya redah jerr.. Upline kata share di facebook, saya buat. Upline kata buat blog..saya yang rabun IT ni JUST DO IT!!!!!

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya :
Pengedar Shaklee Sri  Aman
 FB Personal: Emy Lea
♥ http://www.emyhealthandbeautyshop.blogspot.com
 FB Page: https://www.facebook.com/HealthyEden
 Email : evanona75@yahoo.com
 Call/SMS/WhatsApp :019-4675097
 COD Area: Sri Aman/Lubok Antu

No comments:

Post a Comment